Run #1734 The over-reliever run Newsletter

Lace up your sneakers and join Just Thao, Cherry Ho and Thai Me Down this Sunday on a running and strolling extravaganza around the Rocky Lake, Binh Duong. Imagine a trail that winds through more twists and turns than a soap opera plot, with surprises lurking around every bend — and by surprises, I mean beer stops!
Yes, you heard right. Not one, but two beer stops, because we fully understand the pleasure of relieving yourself into the lake while making eye contact with the ducks, or the locals, depending on your luck. Cum for a Sunday well-spent, whether you choose to show off your over-achieving long legs or prefer a more leisurely pace in order to take 966996.69 selfies!

Also, it's going to be Just Thao's first hare as well as naming ceremony 😉 come join us!

Good news! Thanks to the great effort of No Loan For You, our struggles with the bus is now ended. This week we have a 45 seater bus, so there's no registration needed.

Run #1734 The over-reliever run
📍Hồ Đá, Dĩ An, Bình Dương
🐰 Cherry Ho, Thai Me Down, and Just Thao
🏃‍♀️Run 6-10km
🚶🏻walk 4-5km
💰 200k/Vietnamese, 300k/expat, 100k/kid under 16, reduce 100k for those who come by their own transportation.
Note: Wear long socks or long pants and bring repellent.
🚌 Bus pick up:
*2:00 PM at Caravelle Hotel, 19 Cong Truong Lam Son, District 1*
*2:15 PM at Estella Bus Stop*

A-A trail
A point will be updated soon

______________________________

Bạn đã sẵn sàng tham gia cung chạy tuần này cùng Just Thao, Cherry Ho và Thai Me Down?!! Chủ nhật tuần này Hash sẽ được tọa lạc tại Hồ Đá, Bình Dương. Hãy tưởng tượng một con đường uốn lượn với nhiều cú twist hơn một cốt truyện dài tập, với những điều bất ngờ rình rập ở mọi khúc cua, một trong những bất ngờ đó là Beer Stops!
Vâng, bạn đã nghe đúng. Không phải một, mà là hai Beer Stops, bởiai mà không thích "giải tỏa nỗi buồn" ngay xuống mặt hồ thơ mộng dưới con mắt ngưỡng mộ của những chú vịt hoặc người dân địa phương, nếu may mắn. Hãy dành một ngày Chủ nhật tận hưởng cung đường thơ mộng cùng các hares, cho dù bạn thích chạy hay tản bộ để chụp 966996,69 ảnh selfie, thì bạn sẽ đều được thỏa mãn.
Ngoài ra, đây sẽ là lễ đặt tên cũng như hare đầu tiên của Just Thao hãy nhớ tham gia nha!

Tin vui nhờ sự nỗ lực của No Loan For Yo, những rắc rối với xe buýt đã được giải quyết, tuần này SGH3 có xe buýt 45 chỗ nên bạn không cần đăng ký.

 

Run #1734 The over-reliever run
📍Hồ Đá, Dĩ An, Bình Dương
🐰 Cherry Ho, Thai Me Down, and Just Thao
🏃‍♀️Run 6-10km
🚶🏻walk 4-5km
💰 200k/người Việt, 300k/người nước ngoài, 100k/trẻ em dưới 16 tuổi, giảm 100k cho những ai tự đến bằng phương tiện riêng.
Note: Mang tất dài hoặc quần dài và thuốc chống côn trùn
🚌 Bus pick up:
*2:00 PM at Caravelle Hotel, 19 Cong Truong Lam Son, District 1*
*2:15 PM at Estella Bus Stop*

A-A trail
A point will be updated soon

.
.
.
.